Potřebné dokumenty pro klienty
Potřebuji vyřídit
Elektronický podpis smluv
Rezervace termínu
Aplikace můj domov
Vstupem do Rezervačního systému potvrzujete, že jste se s informacemi o užívání Rezervačního systému seznámili a berete je na vědomí.
Informace o užívání elektronického rezervačního systému (dále též jen „Rezervační systém“):
1. Elektronický rezervační systém provozuje pro Poskytovatele společnost TETRONIK – výrobní družstvo Terezín, družstvo, IČ 004 83 389, sídlem Terezín, ul. Prokopa Holého 183, PSČ 411 55, zaps. v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Ústí nad Labem pod sp. zn. Dr 73 (dále též jen „TETRONIK“).
2. Při zápisu do Rezervačního systému musíte uvést tyto povinné údaje: jméno, příjmení, e-mailovou adresu, příp. též telefonní číslo. Poskytnuté údaje slouží k zajištění rezervace, informování o potvrzení rezervace, zaslání kódu rezervace, příp. zrušení rezervace z Vaší strany či z naší strany v případě technických nebo jiných mimořádných organizačních důvodů.
3. Osobní údaje zpracovávané v rámci Rezervačního systému jsou z elektronického Rezervačního systému mazány pátý den po realizaci objednané návštěvy.